Известие

Collapse
No announcement yet.

Как палим днес ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    И вчера и днес пали без проблем, та даже днес като при +15 градуса.
    "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
    Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
    Opel Astra J GTC

    Comment


    • #62
      и аз си пала на 4 цилиндара без проблем на -14 тази сутрин единиа малко е сас изгоряла свещ да питам имали някакавпроблем нещо можели да се случи като не работят 5 свещи после да бера грижи ?

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от toshi...9 Покажи съобщение
        и аз си пала на 4 цилиндара без проблем на -14 тази сутрин единиа малко е сас изгоряла свещ да питам имали някакавпроблем нещо можели да се случи като не работят 5 свещи после да бера грижи ?
        Ми грижите ще са ти като моите,най-много да не запали или да хвърлиш някой акумулатор ,когато ти е нужна,аз 2 дни съм с градския
        Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

        Comment


        • #64
          не я бях карал 20тина дена, но вчера при -18 я изрових.
          запали от раз, след 10тина мин. си обърна на газ и литнахме.
          извън града асфалта сух, 100тина км/ч си се поддържат, ама сигурно става като -30,щото и стъклата не се смъкват,и течността на чистачките стана като за уиски, и бравата се одърви, и абц-то поприсветна на няколко пъти.........
          sigpic156 SW 2001 бивша.

          Comment


          • #65
            Последно я палих преди 4 дена , за да и сложа малко бензин . И днес милата не ме предаде .....
            Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
            Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

            Comment


            • #66
              Сутринта и аз имах прблем, колеги.
              Излизам в 8 часа, качвам се паля от 2-3 оборота (поне запали, но за първи път ми се случва да тропа яко, явно подрежда цилиндрите). Мига си ми лампата за свещите ама все я пропускам. Слизам да стържа скреж, понеже беше -11 и после си сядам като пич и чакам още 5 мин. За мое нещастие изведнъж без да съм правил нищо светна лампата за АБС-а. Шах.... Какво да правя загасих, изчаках 1 мин. давам на контакт и всички лампи по таблото започнаха да светкат, цъкаше нещо като реле от ляво на волана при копчетата за външната температура и дневния километраж. Баси ма***та викам , изключвам от контакт изчаквам пак ... нищо, подължава същата дискотека на таблото. Дадох на контакт излезнах да видя по двигателя на да няма нещо, а и от там малко пред чистачките по средата се чува пак някъкво цъкане. . Връщам се в купето пробвам 4-5 пъти нищо не става, малко врътнах волана и спряха част от лампите да светят. Изключвам от контакт, включвам ....пак същото. Веднъж спряха всички без на маслото и ръчната(не бях на ръчна), викам що не пробвам да запаля, завъртам ... но всичко угасна все едно нямам акумулатор. Досега не съм имал никъкви проблеми с него и не вярвах да е виновникът. Какво да правя след още 15 минути без никакъв успех, пуснах да се зарежда акумулатора (вече видимо се беше изчерпал) си хванах маршрутката за да бягам по задачки.
              След обед към 4 се прибрах и първото нещо беше да пробвам да запаля и... О, чудо ... запали си като стой, та гледай, въпреки чв пак беше -2.
              Сега се чудя дали акумулаторът ми е проблема или заедно със неработеща свещ да са се натрупали (преди винаги съм палил и на -10) и защо аджиба ми светна АБС-а та реших да загася.
              Аlfa romeo 156 2.0 T.S. 2000, Opel combo C

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от kibika Покажи съобщение
                Сутринта и аз имах прблем, колеги.
                Излизам в 8 часа, качвам се паля от 2-3 оборота (поне запали, но за първи път ми се случва да тропа яко, явно подрежда цилиндрите). Мига си ми лампата за свещите ама все я пропускам. Слизам да стържа скреж, понеже беше -11 и после си сядам като пич и чакам още 5 мин. За мое нещастие изведнъж без да съм правил нищо светна лампата за АБС-а. Шах.... Какво да правя загасих, изчаках 1 мин. давам на контакт и всички лампи по таблото започнаха да светкат, цъкаше нещо като реле от ляво на волана при копчетата за външната температура и дневния километраж. Баси ма***та викам , изключвам от контакт изчаквам пак ... нищо, подължава същата дискотека на таблото. Дадох на контакт излезнах да видя по двигателя на да няма нещо, а и от там малко пред чистачките по средата се чува пак някъкво цъкане. . Връщам се в купето пробвам 4-5 пъти нищо не става, малко врътнах волана и спряха част от лампите да светят. Изключвам от контакт, включвам ....пак същото. Веднъж спряха всички без на маслото и ръчната(не бях на ръчна), викам що не пробвам да запаля, завъртам ... но всичко угасна все едно нямам акумулатор. Досега не съм имал никъкви проблеми с него и не вярвах да е виновникът. Какво да правя след още 15 минути без никакъв успех, пуснах да се зарежда акумулатора (вече видимо се беше изчерпал) си хванах маршрутката за да бягам по задачки.
                След обед към 4 се прибрах и първото нещо беше да пробвам да запаля и... О, чудо ... запали си като стой, та гледай, въпреки чв пак беше -2.
                Сега се чудя дали акумулаторът ми е проблема или заедно със неработеща свещ да са се натрупали (преди винаги съм палил и на -10) и защо аджиба ми светна АБС-а та реших да загася.
                То и аз паля от 2-3 оборота колега, но аз имам прецакан дебитомер ламбда сонда и прочие и нищо чудно от това колата да се обърква, иначе АБС е светнал най-вероятно , защото ръчната ти е замръзнала и стават някакви обърквания , примерно моята ръчна откакто паднаха температурите си е пернаментно замръзнала,а всъщност не съм я дигал изобщо.
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                Comment


                • #68
                  кастрол

                  колега добавката на кастрол е супер,няма да сгрешиш
                  Алфа Ромео 159

                  Comment


                  • #69
                    Два дена става пали на -23 градуса.Доста се позамисля даже и циферблата вътре като дам на контакт,но пали.Верно малко тресе и гасне от първия път,но от втория заработва ок.На гас върви до 3 хиляди оборота,но на този студ и мисля че е нормално.Акомулатора ми е Варта 44 амера което е малко,ама за този студ си пали.
                    Дано утре сутрин да е вече по топличко,към - 10,15 градуса да е
                    Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                    Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                    Comment


                    • #70
                      тази заран -22
                      запали на третия път
                      явно маслото гъсто и капацитета на акумулатора пада
                      но запали

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                        То и аз паля от 2-3 оборота колега, но аз имам прецакан дебитомер ламбда сонда и прочие и нищо чудно от това колата да се обърква, иначе АБС е светнал най-вероятно , защото ръчната ти е замръзнала и стават някакви обърквания , примерно моята ръчна откакто паднаха температурите си е пернаментно замръзнала,а всъщност не съм я дигал изобщо.
                        Като е замръзнала свети ли ти лампата на таблото или разбираш като я дръпнеш. Моята не държи изобщо и затова не я барам.
                        Аlfa romeo 156 2.0 T.S. 2000, Opel combo C

                        Comment


                        • #72
                          След 3-4 дни не-палене,палене с гаснене,на два-три цилиндри и т.н.,се реши проблема като заредих Alpin-diezel.Тази сутрин запалих от първия път и с всичките 5 цилиндъра без никакви аномалии.Предната нафта бе vi-power
                          ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от plamen76 Покажи съобщение
                            След 3-4 дни не-палене,палене с гаснене,на два-три цилиндри и т.н.,се реши проблема като заредих Alpin-diezel.Тази сутрин запалих от първия път и с всичките 5 цилиндъра без никакви аномалии.Предната нафта бе vi-power
                            Аз съм с Лукойлска нафта,тази сутрин беше малко по-топло само -10 ,но отново колата не запали.
                            Имах чувстовото ,че точно и липсва гориво на колата,иска да запали но няма с какво.
                            Тази вечер ако палне ,ще ида да налея малко Алпин и да забравя за градския транспорт.
                            Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от kibika Покажи съобщение
                              Като е замръзнала свети ли ти лампата на таблото или разбираш като я дръпнеш. Моята не държи изобщо и затова не я барам.
                              Ако искаш ми вярвай даже немога да се сетя каде ми е лампата за АБС , досега доста пъти ме е ритал педала , но изобщо нямам време да гледам таблото като се включи , иначе като си шофирам , не ми свети но ръчната ми е тотално замръзнала вече и до 1ви зъб не стига ...
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                                Ако искаш ми вярвай даже немога да се сетя каде ми е лампата за АБС , досега доста пъти ме е ритал педала , но изобщо нямам време да гледам таблото като се включи , иначе като си шофирам , не ми свети но ръчната ми е тотално замръзнала вече и до 1ви зъб не стига ...
                                Според мен АБС-а не свети като го натискаш, само си рита, а свети като подадеш контакт в началото в централния сектор от таблото.
                                Иначе току що пробвах и запали лесно, вярно че е само -2 . Но свети лампата за инжекциона.
                                Аlfa romeo 156 2.0 T.S. 2000, Opel combo C

                                Comment

                                Working...
                                X